شما اینجا هستید

    اجتماعی » استاندار آذربایجان غربی به ماکو سفر می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ماکو خبر داد و گفت: آقای معتمدیان روز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه میهمان مردم ماکو خواهد شد.

علی رزازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی»  با قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولان شهرستان‌های استان در سفرهای شهرستانی مقام عالی استان از سفر استاندار آذربایجان غربی به ماکو خبر داد و اظهار کرد: در ادامه سفرهای شهرستانی و بررسی روند اجرای مصوبات، استاندار آذربایجان غربی با حضور در شهرستان ماکو و بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف این شهرستان، به بررسی مسائل و مشکلات و همچنین روند اجرای مصوبات سفر قبلی خواهد پرداخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی، شورای مبادلات مرزی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بهره‌برداری از چند طرح عمرانی و بازدید میدانی از مناطق محروم، از جمله برنامه‌های مقام عالی استان در سفر به شهرستان ماکو است.

رزازی افزود: با دستور استاندار محترم آذربایجان غربی، همزمان با این سفر میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهر ماکو از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ برگزار خواهد شد. لذا مردم شریف و شهیدپرور شهرستان ماکو می‌توانند برای طرح مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود و دیدار چهره به چهره با مدیران مربوطه به محل مسجد حضرت ولیعصر (عج) مراجعه فرمایند.

علاوه بر این، استاندار در این سفر به بررسی پروژه‌های زیرساختی و طرح‌های توسعه‌ای شهرستان ماکو خواهد پرداخت تا روند پیشرفت آن‌ها را ارزیابی کرده و در صورت نیاز، دستورات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها را صادر کند. همچنین، برنامه‌هایی جهت بررسی وضعیت معیشتی مردم و ارائه راهکارهای حمایتی برای بهبود وضعیت اقتصادی آنان در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: استاندار آذربایجان غربی با هدف ارتقاء سطح زندگی مردم شهرستان ماکو و تسریع در روند توسعه این شهرستان، تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات و رفع موانع دریغ نخواهد کرد. امید است با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان محلی، شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان ماکو باشیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16276

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد