شما اینجا هستید

    آرشیو » ارتش با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات آماده دفاع از وطن است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش در دفاع از مرزهای ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح پرتوان ظاهر شده است، امروز نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات نظامی در دفاع از این سرزمین آماده هستند.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، امیرسرتیپ علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در ارومیه با تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و هوشمندانه در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستاده است.

وی گفت: دشمنان در برخورد با جمهوری اسلامی ایران همواره شکست را تجربه کرده‌اند چرا که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به قدرت الهی وصل است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا به شخصیت شهید صیاد شیرازی نیز اشاره و افزود: شهید صیاد شیرازی شخصیتی بزرگ و یکی از نخبه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی گفت: نیروی زمینی ارتش در دفاع از مرزهای ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح پرتوان ظاهر شده است، امروز نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات نظامی در دفاع از این سرزمین آماده هستند.

امیر حاجیلو تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین امروز نیازمند حمایت همه جانبه دنیای اسلام است و رژیم صهیونیستی خودش نیز باور کرده است که فروپاشی و سقوطش حتمی است.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13110

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد