شما اینجا هستید

    آرشیو » امسال ۵۳۲ نفر در آذربایجان‌غربی در اثر تصادف جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری ۵۳۲ نفر بر اثر تصادفات ترافیکی یا غیر‌ترافیکی در جاده‌های شهری و برون شهری جان خود را از دست داده‌اند

موسی ادیب‌فر در گفت وگو با ارومtv؛ با بیان اینکه در سال جاری ۵۳۲ مورد فوتی بر اثر تصادفات ترافیکی یا غیر‌ترافیکی در جاده‌های شهری و برون شهری استان، ثبت شده است، اظهارداشت: میزان فوتی‌های شهری و برون‌شهری نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری تعداد معاینات بالینی نزاع ۲۲ هزار و ۵۸ مورد بود که که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱ هزار و ۸۸۶ مورد بود افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد فوتی ناشی از غرق شدگی ۴۴ مورد بوده که ۳۸ نفر مرد مابقی زن هستند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود که ۴۱ مورد بوده افزایش آمار را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰ نفردر استان به دلیل برق گرفتگی فوت کردند، اظهارکرد: در ۹ماهه سال جاری ۱۷نفر به دلیل برق گرفتگی فوت کردند که ۱۶ نفر مرد و یک نفر زن بودند.

ادیب فر خاطر نشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۱۸ نفر براثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن در استان فوت شدند.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد هفت هزار و ۴۹۲ نفر مرد و سه هزار و ۱۶۱ نفر زن برای معاینات بالینی ناشی از تصادف به مراکز پزشکی قانونی مراجعه و تشکیل پرونده داده‌اند.

 ادیب‌فر افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۸  معاینه بالینی ناشی از حوادث کار توسط پزشکی قانونی استان انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11757

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد