شما اینجا هستید

    اقتصادی » احداث ۱۰ هزار مترمربع فضای اداری در ارومیه

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آغاز ساخت و احداث بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای اداری و ساختمان‌های دولتی در ارومیه خبر داد.

شهرام فتحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» از روند احداث ساختمان ستاد اقامه نماز استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه فضاهای اداری و اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، پروژه‌ای با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان ارومیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ساخت ۶ ساختمان دولتی شامل فضای اداری ستاد اقامه نماز استان، مجتمع آشوریان، ساختمان واکنش سریع ارومیه در حوادث غیرمترقبه، دفتر نمایندگی اهل سنت، اورژانس اجتماعی کوی سالار و مرکز نگهداری و ترک اعتیاد در حال اجراست، افزود: این پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بین ۱۵ تا ۹۵ درصد هستند و برخی از آنها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

فتحی همچنین به اهمیت این پروژه‌ها در تأمین زیرساخت‌های لازم برای بهبود خدمات دولتی اشاره کرد و خاطرنشان کرد که این فضاها به افزایش بهره‌وری اداری و پاسخگویی بهتر به نیازهای شهروندان کمک خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها نه تنها به افزایش کارایی اداری کمک می‌کند بلکه به جذب نیروی کار و بهبود معیشت مردم منطقه نیز کمک خواهد کرد.

همچنین، به منظور تأمین کیفیت ساخت و پیشرفت مناسب پروژه‌ها، نظارت‌های مستمر بر روند اجرای کارها انجام می‌شود و تمامی تلاش‌ها در جهت تسریع در بهره‌برداری از این فضاهای اداری صورت خواهد گرفت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همچنین به لزوم همکاری بین ادارات و نهادهای مختلف در اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: “همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در استان، می‌تواند به تسهیل روند اجرای پروژه‌ها و کاهش زمان بهره‌برداری کمک کند.”

فتحی همچنین خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای اداری در شهرستان ارومیه به عنوان یکی از اهداف کلان استان، نه تنها باعث افزایش کیفیت خدمات دولتی می‌شود، بلکه به تسهیل در امور روزمره شهروندان نیز کمک می‌کند.

وی به اهمیت توجه به مسائلی چون مدیریت پسماند، بهینه‌سازی مصرف انرژی و استفاده از منابع تجدیدپذیر در طراحی و ساخت این فضاها اشاره کرد و گفت: “در طراحی این ساختمان‌ها، توجه ویژه‌ای به مباحث زیست‌محیطی و پایدار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16468

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد